Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Podczas rejsu wycieczkowego wzdłuż Wschodniego Wybrzeża czekają na Państwa malownicze porty, zabytki i atrakcje turystyczne oraz porywające krajobrazy. Podczas podróży będą Państwo mogli skosztować najwykwintniejszych dań i skorzystać z bogatego programu rozrywek na pokładzie statku, a wykwalifikowany personel zadba o najwyższą jakość obsługi. Podczas wycieczek na lądzie będą mogli Państwo zrelaksować się w wygodnych, przytulnych hotelach, posmakować znakomitych potraw i nacieszyć oczy widokiem wspaniałych zabytków, a kierownik wycieczki osobiście zadba o Państwa komfort. Będzie nam miło powitać Państwa w dniu rozpoczęcia morsko-lądowej przygody z linią Princess. Poniżej znajdą Państwo dodatkowe informacje dotyczące części lądowej rejsu wycieczkowego. Prosimy kliknąć w nagłówek tematu, aby przeczytać szczegółowe informacje związane z wybranym tematem.
Zgłaszanie opóźnień na trasie (przelot/warunki atmosferyczne) Tylko USA i Kanada: 800-545-0008 Poza obszarem USA i Kanady: 661-284-4410 Transfer z lotniska do pierwszego hotelu Rejs wycieczkowy „Historic America” Przejazd z lotniska do hotelu pasażerowie organizują we własnym zakresie. Czas przejazdu może być różny w zależności od natężenia ruchu, a ceny przejazdu taksówką lub autobusem wahadłowym są zmienne. Poniższe informacje mogą pomóc Państwu przy organizowaniu transportu na własną rękę:
Rejs wycieczkowy „Maple Explorer” Istnieje możliwość wykupienia usługi transferu realizowanej przez linię Princess. W takim przypadku prosimy podać nam planowaną godzinę przylotu, abyśmy mogli powitać Państwa na lotnisku i przewieźć do hotelu.
Jeżeli podczas podróży muszą Państwo korzystać z wózka inwalidzkiego, linia Princess wymaga powiadomienia o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Będziemy wymagali udzielenia dodatkowych informacji, abyśmy mogli zorientować się, w jaki sposób możemy najlepiej wyjść naprzeciw Państwa potrzebom. Wiele miejsc wymaga poczynienia wcześniejszych przygotowań, aby dostosować je do potrzeb osób poruszających się na wózkach. Nie możemy zagwarantować, że Państwa potrzeby będą zaspokojone w przypadku braku takich informacji. W naszej firmie istnieje dział, którego zadaniem jest pomoc Państwu w skoordynowaniu działań związanych z opisanymi wyżej sprawami, aby zapewnić Państwu wysoką jakość usług i komfort podróży. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek życzenia lub pytania związane z dostępnością poszczególnych miejsc, prosimy zlecić agentowi podróży skontaktowanie się z Działem Dostępności (Access Office) linii Princess pod numerem telefonu 661-284-4521. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim, które zamierzają wziąć udział w wycieczkach lądowych, muszą zabrać ze sobą własny wózek.
Można zauważyć istotne różnice pomiędzy morską i lądową częścią rejsu wycieczkowego. Prosimy przeczytać informacje zawarte w poniższych sekcjach, aby lepiej zrozumieć, na czym polegają te różnice. Strefy czasowe Wszystkie rejsy wycieczkowe odbywają się w strefie czasu wschodnioamerykańskiego. Waluta Rejs wycieczkowy „Historic America”: Ta wycieczka jest realizowana na terenie Stanów Zjednoczonych i wszelkie dodatkowe koszty będą płatne w dolarach amerykańskich. Rejs wycieczkowy „Maple Explorer”: Wszystkie miasta i obiekty zwiedzane podczas tej wycieczki znajdują się na terenie Kanady i wszelkie dodatkowe koszty będą płatne w dolarach kanadyjskich. Kurs wymiany zmienia się każdego dnia. Sugerujemy, aby sprawdzili Państwo najaktualniejszy kurs tuż przed wyjazdem. Wydatki gotówkowe W przeciwieństwie do podróży morskiej, w czasie lądowej części wycieczki nie ma możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych. Prosimy upewnić się, że mają Państwo ze sobą gotówkę i/lub kartę kredytową oraz ważny dokument tożsamości. Dodatkowe wydatki obejmują między innymi: posiłki w hotelu i innych miejscach, drobne wydatki związane z użytkowaniem pokoju hotelowego (np. minibar, rozmowy telefoniczne), transfery, usługi pralnicze oraz zakupy w sklepach z pamiątkami. Jeżeli życzą sobie Państwo dopisania opłat za posiłki, napoje lub rozmowy telefoniczne do rachunku za noclegi, prosimy po przyjeździe ustalić tę sprawę w recepcji hotelu. Posiłki/spożywanie posiłków W cenie wycieczki zawarte jest śniadanie, a także część obiadów i kolacji. Prosimy zapoznać się z dokładnym opisem trasy wycieczki na stronie Cruise Personalizer® i zwrócić uwagę na elementy, które są zawarte w cenie wycieczki. Kierownik wycieczki doradzi Państwu w sprawie posiłków, jeżeli będą chcieli Państwo zjeść coś poza hotelem. Napiwki Decyzja o wręczeniu napiwku należy do Państwa i jest wyrazem Państwa uznania dla profesjonalizmu i zaangażowania osób, które dzięki swej wiedzy i kreatywności zapewniły Państwu wzorową obsługę. Poniżej podajemy sugerowane wysokości zwyczajowo wręczanych napiwków (w dolarach amerykańskich), aby pomóc Państwu w podjęciu decyzji dotyczącej właściwej w danym przypadku kwoty.
Obecnie podczas rejsów wycieczkowych w rejonie Kanady i Nowej Anglii nie oferujemy wycieczek fakultatywnych na lądzie.
Podczas rejsu wycieczkowego mogą Państwo doświadczyć bardzo różnych warunków pogodowych. Na wycieczki obejmujące zwiedzanie zalecamy zabranie wygodnego, sportowego ubrania. W żadnym hotelu na trasie wycieczki nie jest wymagany strój formalny. Jeżeli uczestniczą Państwo w wycieczce „Maple Explorer”, zachęcamy do zabrania rzeczy pozwalających ubierać się „na cebulkę”, ponieważ o tych porach roku mogą występować duże różnice temperatur w ciągu dnia.
Podczas wszystkich rejsów wycieczkowych z linią Princess mają Państwo gwarancję przewozu bagażu bez skomplikowanych procedur. Podczas lądowej części wycieczki przewieziemy Państwa bagaż autokarem i dostarczymy do pokoju hotelowego. Przed rozpoczęciem podróży prosimy skontaktować się z linią lotniczą realizującą Państwa lot w celu zapoznania się z dopuszczalną wagą i liczbą sztuk bagażu, odnośnymi ograniczeniami oraz w celu zasięgnięcia innych informacji związanych z tym tematem. Przypominamy o konieczności stosowania się do poniższych zaleceń związanych z bagażem:
Bagaż potrzebny podczas wycieczki lądowej Pasażer może przewieźć jedną sztukę bagażu na osobę podczas lądowej części rejsu wycieczkowego. Do tej torby/walizki należy włożyć ubrania, w tym bieliznę nocną, mniej istotne przybory toaletowe, dodatkowe obuwie i inne rzeczy, których mogą Państwo potrzebować w hotelu, ale które nie są niezbędne w ciągu dnia. Pracownicy obsługi hotelowej odbiorą bagaż z autokaru i dostarczą do Państwa pokoju hotelowego, a w odpowiednim dniu z powrotem do autokaru. Kierownik wycieczki wskaże Państwu miejsce, gdzie należy umieścić bagaż. Ta torba/walizka będzie przewożona osobno i nie będzie do niej dostępu podczas przejazdu. Bagaż niepotrzebny podczas wycieczki lądowej Pasażerowie, którzy po zakończeniu wycieczki lądowej uczestniczą w rejsie statkiem, powinni spakować osobną torbę/walizkę z rzeczami, których nie będą potrzebować na lądzie. Do tej torby/walizki zalecamy spakować rzeczy, które mogą być potrzebne w czasie rejsu, ale nie w czasie lądowej części wycieczki, na przykład strój wieczorowy, szpilki lub smoking. Podczas lądowej części rejsu wycieczkowego obowiązuje zawsze strój nieformalny, dlatego nie ma potrzeby wożenia ze sobą strojów wieczorowych. Cały bagaż zostanie dostarczony do pierwszego hotelu na trasie lądowej części wycieczki. Po opuszczeniu hotelu torby/walizki zostaną z zachowaniem należytej ostrożności umieszczone w bagażniku autokaru i będą w nim przewożone. Torba podręczna/plecak Będą Państwo nosić tę torbę ze sobą na każdym etapie wycieczki, prosimy więc zabrać tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Do torby/plecaka należy włożyć dokumenty podróży, dokument tożsamości ze zdjęciem, ważne leki, podstawowe przybory toaletowe, aparat fotograficzny/kamerę i dodatkowe elementy odzieży, takie jak kurtka lub kapelusz/czapka. Torba powinna być w takim rozmiarze, aby była wygodna do noszenia i aby można było ją schować pod siedzeniem. Zalecamy miękkie torby lub plecaki zapinane na suwak, o rozmiarach nie większych niż 43 x 35 x 10 cm. Walizki na kółkach popularne w czasie podróży samolotem są zbyt duże i nie są odpowiednie jako bagaż podręczny podczas podróży autokarem.
Podczas lądowej części Państwa podróży będzie Państwu towarzyszył doświadczony, wykwalifikowany kierownik wycieczki, który zadba o wszelkie szczegóły wycieczki. W chwili przybycia do pierwszego hotelu na trasie wycieczki otrzymają Państwo wraz z kluczami do pokoju pakiet powitalny, w którym znajdą Państwo dalsze informacje dotyczące wycieczki. Należy mieć na uwadze, że kierownik wycieczki nie towarzyszy Państwu podczas morskiej części podróży.
Podróż autokarem
Noclegi w hotelach Kryterium wyboru hoteli jest ich lokalizacja, wyposażenie i standard obsługi. Przekazujemy administracji hoteli Państwa życzenia związane z rodzajem łóżek, ale liczba poszczególnych rodzajów łóżek może być ograniczona, więc rodzaj ostatecznie przydzielonego pokoju pozostaje w gestii administracji danego hotelu. Przekazujemy administracji hoteli Państwa życzenia odnośnie do zakwaterowania w strefie dla niepalących, lecz nie możemy zagwarantować ich spełnienia. Zarezerwowanie pokoju hotelowego wyposażonego w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych jest możliwe, ale należy takiej rezerwacji dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. Prosimy przekazać takie życzenie w formie pisemnej faksem do Działu Dostępności (Access Office) linii Princess na numer 661-284-4408 w terminie co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem podróży. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania w tej sprawie, prosimy o kontakt ze wspomnianym działem pod numerem telefonu 661-284-4521. Kierownik wycieczki po przybyciu do poszczególnych hoteli będzie przekazywał Państwu klucze/karty magnetyczne umożliwiające wejście do pokoju, a także pomoże uzyskać wszelkie informacje związane z pobytem w hotelu i wyjaśnić ewentualne wątpliwości. Okazywanie karty kredytowej przy zameldowaniu/wymeldowaniu nie jest konieczne, chyba że zamierzają Państwo korzystać z dodatkowo płatnych, dopisywanych do ogólnego rachunku hotelowego udogodnień (minibar, rozmowy telefoniczne, itp.). Jeżeli mają Państwo do uregulowania dodatkowe płatności związane z użytkowaniem pokoju hotelowego, prosimy rozliczyć się co najmniej godzinę przed odjazdem. Zazwyczaj w hotelach zameldowanie nie jest możliwe przed godziną 16:00.