Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X

Problemy techniczne

Prosimy kliknąć w listę tematów, aby zobaczyć szczegółowe informacje na żądany temat.

Nie mogę połączyć się ze statkiem pod numerem 1-900-CALL-SHIP

Numery 1-900-CALL-SHIP oraz 1-900-329-SHIP zostały zdezaktywowane. 

 

Nie mogę zalogować się na stronie internetowej

Prosimy sprawdzić, czy na klawiaturze nie została włączona funkcja „caps lock", a następnie ostrożnie wpisać ponownie Państwa dane dopilnowując, aby wpisywane dane były identyczne z danymi, które podali Państwo w chwili dokonywania rezerwacji. W przypadku dalszych problemów należy skontaktować się z linią Princess.

 

Chcę zmienić hasło

Prosimy kliknąć w link „My Profile" na stronie głównej, który przeniesie Państwa na stronę z danymi rejestracji. Wystarczy wprowadzić nowe hasło w odpowiednie pole i potwierdzić je, a następnie nacisnąć „Submit Information”.

 

Nie mogę znaleźć swojej rezerwacji na stronie Cruise Personalizer

Użytkownikom komputerów Mac zalecamy skorzystanie z przeglądarki Safari lub Firefox.

Prosimy również pamiętać, że wprowadzane dane wymagane do wejścia na stronę narzędzia Cruise Personalizer, takie jak imię, nazwisko i numer rezerwacji, muszą być identyczne z tymi, które widnieją w formularzu rezerwacji.
W przypadku dalszych trudności z dostępem do tej strony, prosimy o kontakt z naszym Działem Rezerwacji a nasz konsultant z przyjemnością udzieli Państwu dalszej pomocy.

 

Obraz z kamery internetowej nie odświeża się

Obraz odświeża się automatycznie co 2 minuty. Jeżeli sądzą Państwo, że obraz się nie odświeża, prosimy przytrzymać klawisz „shift” i nacisnąć klawisz polecenia „Odśwież" w swojej przeglądarce.